Tema: Re: Ramiai sulietas ežeras /html ~200k/
Autorius: Romeo
Data: 2009-08-17 16:35:04
On 2009.08.17 16:23, QQ wrote:

> Mielasis Romueo, kai aš pasijuntu ko nors nesuprantąs, man visada kyla
> begalinis noras sužinot, ir tada puolu mosikuot rankom ir šauktis
> dangiškos malonės, nusileiski, apšvieski mane, bet pabundu tuosyk,
> atsidūstu, ir pereinu į kitą ekspozicijos salę, palikęs už nugaros
> minią, mišką išmanančių, supratusių, pajutusių, bet tylias aimanas
> teišleidžiančių.. :D

Čia tiesiog kai 91'as seniai prie alaus nesedėta, tai tokia širdgela
apima, jautiesi kažko nesupratęs tada ir otodūsis prasiveržia ;) p.s.
matei fotkes ten antram aukšte, bilijardinei, kur nuoga merga kabako
interjere visom pozom nufotkinta? Ten ne pinhole juk kokis anokis,
ten menas ir gamtos linijų grožis - aisim kada mudu kartu anosios
rakursų ir ekspozicijos kompensacijų obtarti :D WW neimk! :D

--
Romualdas Krupovnickas (Romeo)
Skype: romeo.lt, ICQ: 96156360