Tema: Re: Ramiai sulietas ežeras /html ~200k/
Autorius: QQ
Data: 2009-08-17 16:24:01
Romeo wrote:
> KuKu, kultūringi ir išsilavinę (kaip kad jumi pvz. :) ) žmonės
> muziejuje priėję prie ant sienos kabančio jiems jokių susižavėjimo
> jausmų nekeliančio paveikslo (ir šalia stovinčio besigrožinčių
> turistų burelio) nepuola rankom mosikuot ir nepasitenkinimo į ruporą
> reikšt, o ramiai pereina į kitą ekspozicijos salę ;) Nekulturingi
> ir neišsilavinę (kaip kad nejumi) gi - atvirkščiai :)

Mielasis Romueo, kai aš pasijuntu ko nors nesuprantąs, man visada kyla
begalinis noras sužinot, ir tada puolu mosikuot rankom ir šauktis
dangiškos malonės, nusileiski, apšvieski mane, bet pabundu tuosyk,
atsidūstu, ir pereinu į kitą ekspozicijos salę, palikęs už nugaros
minią, mišką išmanančių, supratusių, pajutusių, bet tylias aimanas
teišleidžiančių.. :D