Tema: Re: Sporto renginių fotografavimas - RAW ar ne RAW?
Autorius: Niccolo
Data: 2014-01-21 23:53:54
Na, pristatant paslaugą buvo sakoma, kad profesionalus sporto fotografas
padarys jūsų svarbaus turnyro nuotraukas, kurias galėsite pasidėti į
archyvą ir net praėjus daug metų pasižiūrėti ir prisiminti. Aš tą
supratau, kad jei jau į archyvą vertus kadrus dėti darys - tikrai
kažkokį postprocessinimą padarys.