Tema: Re: Sporto renginiu fotografavimas - RAW ar ne RAW?
Autorius: Niccolo
Data: 2014-01-19 21:48:39
Ai, vienu žodžiu, nusamdė vaikų krepšinio turnyrui vieną garsų sporto
fotografą. Atėjo, atpyškino, šiandien įmetė nuotraukas - akivaizdu, kad
jokio postprocessingo nedaryta, ant aukšto ISO žiauriai daug triukšmų.
Net aš iš jpgo sugebėjau išimti triukšmus, jei būtų raw - tikrai būtų tą
galima subtiliau padaryti. Drįsau užsiminti, kad gal reikėjo ne tik
nufotografuoti, bet bent minimaliai kažką pakoreguoti, kas akivaizdžiai
akis bado, tai mane nusodino, kad sporto renginių niekas niekada ant raw
nefotografuoja, o tai, ką ten įmetė - galutinis rezultatas. Įskaitant
žiūrovus tribūnose, kurie ant aukšto ISO "nukalti". Na, esmė ta, kad
turbūt tas sporto fotografas leidiniams fotografuoja, kur svarbiausia -
po penkių minučių nuotraukas pateikti, tai gal čia ir normalu viskas,
bet kažkaip norėtųsi, kad jei jau pinigus ima - tai ne vien papyškintų.
Aš pabandžiau su savo Nikon D90 į Lexar kažkokią kortą - tai su RAW bent
7-9 kadrus be sustojimo daro. Jei kortelė greitesnė - manau, kad ir
visai gerai būtų. Įtariu, kad aš ir toliau į raw fotografuosiu :-).