Tema: Re: gimbalas pafilminimui
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-12-06 02:10:31
Kaina atitinkama kokybei, t.y. jau nebe piguva :) Visgi pagirtina, kad
antkainis ne 100%

Klausimas apie svorį susijęs su mano noru užkabint ten ne dslr'ą o pvz
pwm-ex1.
105mm yra micro-nikkoras :) Esmė kad su daug milimetru kokį mažą daiktą
apeit - jei čia irgi bus fluid motion'as - tavo aparatas neužmušamas :)
Bandyt nebūtina, čia labiau teoriniai pamastymai..