Tema: Re: gimbalas pafilminimui
Autorius: RA
Data: 2013-12-06 01:52:48
sunkiausia prekes i puslapi sudeti, kaltas :)
Varikliai, elektronika pirkta, visa kita mano darbas. Max svorio nebandziau,
manau ne kilogramuose esme. Marka judina be problemu ir tikrai dar turi
nemazai rezervo. 105 objetyvo neturiu ir net nezinau, kaip realiai jis
atrodo (neesu fotografas), bet jei praktikoje jo panaudoti neina, tai kam
tada bandyt? Manau gatava, sureguliuota pagal esama kliento kamera imsiu
apie 5k lt. Savikaina, be darbo apie 4k gaunasi.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:l7pi3j$hc4$1@trimpas.omnitel.net...

rc-hobby tik motorą kataloge radau.. Realiai tai įdomu kiek kainavo,
kiek darbo pačiam reikėjo pridėt, kokias dalis dėliojai ir koks max
svoris su kuriuo tas aparatas normaliai stabilizuoja?
Šiaip įdomu būtų pamatyt, kaip užmovus kokį 105mm macro objektyvą
stabilizacija veikia - ar nesijaučia errorų :) praktikoj mažai naudos iš
to, nes fokuso sugaudyt neeis, bet vistiek..