Tema: Re: fotoknygos/albumo spausdinimas.
Autorius: tOMZY
Data: 2013-12-03 20:39:57
pasidalinsiu įspūdžiais - atsiėmiau iš paštomato savo fotoknygą, užsakytą iš
picturehappy.lt

Dariausi 52 puslapių horizontalią A4 formato knygą, rinkausi geriausią jų
siūlomą popierių, 6-spalvę spaudą, vienspalvį viršelį.
Nuotraukas dėliojau ant tamsaus rašto fono, nuotraukoms naudojau baltą
rėmelį.

Už akcijinę 120 litų kainą (su nemokamu pristatymu į paštomatą) didelių
vilčių nedėjau, bet likau maloniai nustebintas. Turint galvoj, kad tai –
skaitmeninė spauda, atspausta net labai kokybiškai - nepastebėjau jokio
spalvinio nukrypimo nuo to, ką mačiau savo ekrane, nėra „purvinumo“ jausmo,
jokių dryžių, kokius esu matęs kai kuriose pigiose Lietuvoj spaustose
fotoknygose (viena iš jų - iš tuka.lt, kitos - nežinau kur). Pustonių irgi
netrūksta. Tos nuotraukos, kurios gerai atrodė ekrane, gerai atrodo ir ant
popieriaus. Palyginau porą nuotraukų (spausdinta ten pat, matinis
fotopopierius) su tais pačiais kadrais, atspaustais šioje fotoknygoje, tai
iš pastebimų skirtumų – nuotraukose juoda spalva šiek tiek sodresnė,
kontrasto šiek tiek daugiau, o šiaip spalvos beveik identiškos, pustonių
irgi neatrodo, kad trūktų.
Tiesa, Picture happy nerekomendavo nespalvotoms nuotraukoms rinktis
6-spalvės spaudos, bet kadangi pas mane buvo miksas, surizikavau -
nespalvotosios irgi normaliai gavosi - nepasakytum, kad įgavo kažkokį
spalvinį atspalvį.
Kas šiek tiek nepatiko - prieš paskutinį lapą įdėjo baltą tuščią lapą su
savo logotipu. Bent mano atveju šiek tiek iškrito iš konteksto, nes visi
likę lapai tamsūs. Na ir pačiam maketavimui turiu priekaištų, kadangi
neleidžia įsidėt savo fono.

Kaip sako, būkim biedni, bet teisingi – su tikra fotospauda gal ir
nekonkuruoja, bet rezultatas netgi labai neprastas, drąsiai gaminsiuos ir
vėl.

kad būtų aiškiau, apie ką kalbu, štai parametrai:
Fotoknyga CLASSIC
viršeliai be lango INTRO Russet Brown / 52 puslapiai
Įrišimo lapai: Black / Popierius: Premium Gloss / Dekoratyviniai viršeliai:
ne / Logotipas: su logo
Spausdinimo lygis A+

Iš viso: 149.30 LT
Nuolaida:  -29.86 LTL
MOKĖJIMUI: LTL 119.44

"tOMZY"  wrote in message news:l6sohm$i9t$1@trimpas.omnitel.net...

Na, jai seniai ne naujiena šitas dalykas, pasidalinkit įspūdžiais kas ką
išbandėt. picturehappy.lt, albumi.lt, fotobites.lt, ...?
žadu pagaliau savo paties vestuvių nuotraukų albumą atsispausdint, bet
niekaip neišsirenku.  Nors čia labiau žmonai aktualu, bet reikalavimai
kokybei vis tiek ne paskutinėj vietoj.

Maketavimo galimybės labiausiai patinka fotobites.lt, bet nežinau kaip ten
pas juos kokybė, jei renkiesi ne tą prabangųjį variantą ant fotopopieriaus.
picturehappy.lt  esu daręsis nuotraukas, nenunusivyliau. Pabandžiau jų
maketavimo įrankį - viskas tenkintų, bet neleidžia savo fono užsidėt.
albumi.lt dabar kaip tik akcija per grupinius portalus, bet nors leidžia
savus fonus, nėra galimybės nuotraukai paprasto vienspalvio rėmelio uždėt.