Tema: Re: fotoknygos/albumo spausdinimas.
Autorius: Ghetto
Data: 2013-11-26 20:17:42
fotobites nepatiko nes tai ka maciau ekrane ir ka gavau i rankas totalus du
skirtingi dalykai, zoobooke dariausi fotodrobe didziausiu matmenu, is WB
fotkes gavau su labai slyksciu zaliu atspalviu... nezinau gal jau
susitvarke...
seip kiek ciupinejau kolegu is lenkijos darytu albumu labai patiko, bet vat
puslapio neatsimenu...

siulau nepagailet keliu ar keliasdesimt liktu uz kokybe kad paskui netektu
gailetis... fotkes darausi fotopro... kolkas nenusivyliau...