Tema: Ats.: Fotografavimas su video kamera
Autorius: siGis
Data: 2013-06-15 02:15:38
Aciu uz informacija. Dabar zinau daugiau, bet aiskumo tai nelabai ir
padaugejo :). Nesijauciu labai nuskriaustas. Filmuoja kamera puikiai.
Tik tikejausi su deklaruojamu 16Mpix gauti atatinkamos raiskos
nuotraukas ir apsieiti be atskiro aparato fotografijoms. Jeigu pries
pirkdamas buciau issiaiskines tiek kiek dabar tikriausiai buciau
pasirinkes pigesni 700, ar 710 modeli ir fotoaparata. O gal tik
fotoaparata. Tiks ir tai ka isigijau. Mano poreikis kokybiska
megejiska foto-video. Svarbus kompaktiskumas ir universlumas.

O izoom-o fizika nuo skaitmeninio zumo vis tik turetu buti kita, nors
ir be burimo skaiciukais matyt neapsieita. Kad vaizda isdidinti du
kartus kazin ar uztektu matricoje esanciu pikseliu pertekliaus, tuo
labiau kad ir taip pazuminus skaitmeninis vaizdo stabilizavimas
neissijungia, vadinasi tie pretekliniai piksleiai uzimti
stabilizavimui.
-------

"cD-r0m"  parašė naujienų news:kpet9b$mgg$1@trimpas.omnitel.net...

Aš apie suklijavimą: Normali viena matrica turi po 4 taškus vienam
pikseliui
sugrūstus į labai mažą plotą - RGGB (du žali). Gali kaip kiniečiai
laikyti
2.37mpix matricą 9.48mpix, nes ten jų tiek yra techniškai (kiniečiai
mėgsta
dažnai 1920 * (RGB) *1080 = 6.22mpix ar kažką panašaus rašyt).
Kai yra tris matricos atskirai - gauni tris monochromatines matricas
su
spalvų filtrais atskirai. Realiai 16:9 naudojama 2.07mpix. tris
nespalvotas
foto sumeti vieną ant kitos ir turi spalvotą 2.07mpix foto.
Yra vienas niuansas, kad pikselius iš trijų matricų galima labai
gudriai
interpoliuot, nes realiai visų trijų matricų tie patys pikseliai
nežiūri į
absoliučiai tiksliai tą pačią vietą ir gauti daugiau rezoliucijos
vizualiai,
t.y. tarp 2-6mpix pagal algoritmą.. toks kaip bluras kuriame iš tiesų
yra
informacijos : ) Dar galima sudėt RGGB pikselius ir gaut keturis kart
daugiau pikselių - žiūrint iš toliau efektas būtų. Vat kitas dalykas -
kiek
tai praktikoj naudojama ir ar nepaparasčiau tiesiog užšarpinti tai
nežinau.

O dėl apgavimo, nemanau, kad ką iškovosi, nebent pardavėjas gražiuoju
sutiks
priimt atgal (ko neprivalo daryt). Nustatymuose digital zoomą galima
gal
išjungti, ko tais abejoju ar zoomina iš perteklinių pikselių..
greičiau jau
iš to pačio fhd kadro po skaitmeninimo iš matricos. Manau, kad pati
video
kamera nėra bloga (tik iš skaičių), o gerų foto jeigu reikia, tai img
fotiką
kuris turi kokybiką filmavimo funkciją.