Tema: Re: Fotografavimas su video kamera
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-06-13 05:29:00
nėr ten 17.. tris vienspalvės kiek didesnės už FHD (~3mpix) matricos iš
kurių naudojami viso labo tik 2.3mpix RGB foto, su protingu algoritmu galima
kažką tarp 2 ir 6 megapikseliu "juntamos kokybės" išspaust, bet realiai ten
tik tie 2 milijonai RGB pikselių :) Kodėl ant kamera interpoliuoja pikselius
16 megapixelių, aš net girtas susapnuot nesugebėsiu turbūt..

Parametrų šaltinis:
http://www.panasonic.be/html/fr_BE/Producten+Consumenten/Camcorders/HD+Camcorders/HC-X810/Specificaties/11425976/index.html?useLayout=tiles.product.print.content&trackInfo=true&pageType=products.detail.tab.specifications

Kad grainą (kruopas) mažint, reikia reguliuot parametrą gain (kažkas
panašaus į ISO fototechnikoj), kad būtų 0db, ar bent kuo mažiau. Turiu
spėjimą, kad kameros programa uždarinėja diafragmą prie daug šviesos, o tada
kitas galas galvoja kad tamsu ir kelia gainą. Gal toks sprendimas padarytas
kad per daug šviesos neapšviestu aplinkinių pikselių..

Filmavimui atrodo nebloga kamera, bet nuotraukos spėju su ja tik šiek tiek
geresnės nei kadrai iš video ištraukti..