Tema: Re: Puiki dovana
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-12-30 00:10:59
Man taip pat nekemša, tiesiog esu gavęs poros klientų atisliepimų,
patyrinėjus atvejus buvo nustatytas didelis kalkių kiekis nuo iki tol
naudotų nekokybiškų ploviklių, tiesiog kalkių buvo tiek daug, kad jos byrėjo
nuo bakelio kraštų ir juos siurblys traukė į purštukus. DAC šioje vietojė
suveikė kaip kalkių tirpiklis kuris jas pradėjo tirpdyti ir sistemą valyti.