Tema: Re: Puiki dovana
Autorius: Sail
Data: 2012-12-21 09:46:02
Tai ten formatas nemazas. Tiksliau buvo tokis pat albumas dvieju formatu -
vienas didesnis, kitas mazesnis, abu nespalvotu fotografiju.

Todel nuskanuot tai nelabai iseis su A4 skaneriu, tiksliau reiktu ziuret,
telpa ar ne.

Perfotkint tai gal ir imanoma butu, tik kazkaip norisi tiketi, kad tai jau
kas nors padare iki manes. Cia gi masinis leidinys buvo, tik tiek kad senas.