Tema: Re: Olympus OM-D E-M5 gal kas ciupinejo?
Autorius: AS
Data: 2012-12-09 23:32:22
"70005" <70005@usa.net> wrote in message
news:ka1qth$8pp$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai kad OM-D ir X-E1 kainuoja labai panasiai. O X-Pro1 irgi buvo akciju
> neseniai, kai kainavo tiek pat kiek X-E1. Bet man jis pasirode didokas.
> X-E1 dar neciupinejau, bet speju, kad nuvilti neturetu.

Nuvilt neturetu. Netgi ir X100 paciupinet - vienas malonumas.

O del pakainavimo, tai pas mane kiek kita situacija. Kuneliai ju gal kazkaip
apylygiai, bet kai is Fuji pavyko isgirst apie visa sistema, jau turejau GF1
su pradziai pora zumu. Veliau is uzsidegimo dar prisijunge trejetas Pen
fiksu is juostiniu laiku, galiausiai ir Olimpinis 12 2.0. Zodziu, giliai jau
ten sedziu, pakeitimas butu kiek skausmingas. Aisku, galima visus juos
pusiau sekmingai parduoti ir imti Fuji. Liudniausia, kad ir tie visi fiksai
labai jau patinka. :) Bet Fuji irgi labai traukia. Per didele prabanga
tureti kazkokia sistema rimtesniam vartojimui, bet dar dvi vien del to, kad
jos labai patinka. Bent jau namuose tikrai buciau nesuprastas. :)

> Gali but, kad supainiojau. Berods apie senesniji ir eina kalba.

Galbut, nes tas veliau islindes 14-42 buvo labai matomai pigesnis variantas
visom prasmem.