Tema: Re: Olympus OM-D E-M5 gal kas ciupinejo?
Autorius: AS
Data: 2012-12-09 03:45:30
"70005" <70005@usa.net> wrote in message
news:k9qm3q$okd$1@trimpas.omnitel.net...

> Labai norejau jo:) Bet gerai, kad uzsieny (dar LT nebuvo) gavau paciupinet
> gyvai. Gausiai nepatogus pasirode rankose: visas kampuotas ir mygtukuotas,
> ir taip viskas sugrusta, .....Zodziu, ergonomiskai nuvyle. Uz tokia kaina
> jau noreciau be tokiu kompromisu.

Man, kaip kadaise rankoj turejusiam OM-1 ir FM2, jo isorine forma labai
patiko. Na, elektroninis ieskiklis visu m43 ypatybe, nuo to niekur
nepabegsi. Ekranelis lankstosi tik viena kryptim, bet nelabai man ten
daugiau reikia. Ratukinis valdymas irgi patiko, mygtukai kazkiap truputi
maziau, nors gyventi galima. Pabandzius pasivaikscioti po meniu, pasidare
nebe taip linksma. Na, jei jau isigijus toki, galima priprasti.
O dar prisiminus, kad maza matrica labiau primena advanced
> muilines nei APS ar FF vaizdo giluma...

Nera ji bloga. Pagal rezultata galima lyginti su kokiu Nikon D200 ar D300.
Tarp m43 pati geriausia siuo metu.

> Toj pacioj parduotuvej irgi pirma karta gyvai paciupinejau Fuji: X100, po
> to X-Pro1. EVF su savo informacijos gausa irgi kiek neiprasta, bet formos
> prie rankos iskart prilipo.

Siaubingas sutapimas. As irgi toj pacioj parduotuvej ciupinejau Fuji. Ruomet
jau prie OMD nesinori grizti, betgi kainuoja kazkiek bjaurybe. Siuo metu
lengvam pasivaiksciojimui turiu GF1, tai kol kas lieku su juo. Jei
netureciau, grestu sunkus pasirinkimas.

> Beje, jei jau imsi OM-D, sako, kad uz si nepigu kitini maloniau piesia
> Panasonic 14-42.

Jei P, turbut geresnis yra jo pirmasis zumas 14-45.