Tema: Re: savadarbis IR shutteris Canon 5D Mark II
Autorius: Quicker
Data: 2012-11-14 17:21:49
Beje, labai geras pasiūlymas, nes IR atveju - vistiek turėsi izoliuoti
šviesą, kad saulė neapšviestų, kitaip lauke bus labai nepatikimas
valdymas su IR, taigi praktiškai tas pats "wired" gaunasi. Ir
programavimas logikos bus paprastesnis. Pakaks nuskaityti impulso lygį
iš imtuvo, kad žinotum RC kanalo padėtį.