Tema: Re: savadarbis IR shutteris Canon 5D Mark II
Autorius: Quicker
Data: 2012-11-14 15:43:08
Va dabar tai aišku jau ką darai :) Modeliam valdyti RC radijos imtuvas
atiduoda grubiai tariant PWM signalą. Tau reikia kažkokios logikos, kuri
galėtų atskirti vieną PWM lygį nuo kito, tada reikia žinoti Canon
pultelio kodą, kurį ištransliuotum į diodą. Gal gali pasidalinti
schemute? Smalsu pasidarė.