Tema: Re: Canon FD lesiai ant Panasonic GH2 Micro 4/3
Autorius: AS
Data: 2012-06-18 20:22:43
"ED's drafts" <spr1nt3r@gmail.com> wrote in message
news:jrng8m$mdi$1@trimpas.omnitel.net...
> Aciukas uz informacija apie objektyvus :) Tai kad saudyt teks tik namuose
> vaizdelius ant tripod'o nejudinant arba lauke irgi panasiai. Jokiu filmu
> su auto avarijom ir sprogimais nefilmuosiu :)) O jei prireiks zmona turi
> 14-42mm ant jos fotoaparato, nusukt nesunku :) Man svarbu geras statinis
> vaizdelis be kruvos triuksmo. Nauji Panasonic firmos (ar kad ir kitu) 4/3
> lesiai jei einant i f/1.8 nesveikai brangus (as 6 rankinukus nusipirksiu
> uz viena automatini/pistoletini). Tai va ir driokstelejau ant senu droztu
> lesiu (tikekimes be apibraizymu ir grybu auganciu viduje).
> [...]

Viskas cia teisingai. Koks nors PL 25 1.4 labai vilioja, betgi kaina
atbaido. Vis delto susigundziau 12 2.0 ir pavyko rasti viena zmogeli, kuris
toki nusipirkes apsigalvojo, tai gal 30% pigiau atidave.
Su Olympu µ4/3 nedaug draugavau, nezianu detaliu, bet pas Panasonica visai
teisingai igyvendintas rankinis fokusavimas. Ta prasme, nesunku ta padaryt.

Is patirties galiu pasakyt, kad patogiau ant kiekvieno objektyvo tureti po
adapteri. Kazkaip paprasciau iseina. Aisku, iskyla ju sumines kainos ir
dangteliu klausimas. :)