Tema: Re: Canon FD lesiai ant Panasonic GH2 Micro 4/3
Autorius: EDs drafts
Data: 2012-06-18 18:08:06
Aciukas uz informacija apie objektyvus :) Tai kad saudyt teks tik namuose
vaizdelius ant tripod'o nejudinant arba lauke irgi panasiai. Jokiu filmu su
auto avarijom ir sprogimais nefilmuosiu :)) O jei prireiks zmona turi
14-42mm ant jos fotoaparato, nusukt nesunku :) Man svarbu geras statinis
vaizdelis be kruvos triuksmo. Nauji Panasonic firmos (ar kad ir kitu) 4/3
lesiai jei einant i f/1.8 nesveikai brangus (as 6 rankinukus nusipirksiu uz
viena automatini/pistoletini). Tai va ir driokstelejau ant senu droztu lesiu
(tikekimes be apibraizymu ir grybu auganciu viduje).
Imesiu koki grubu palyginima kada susirinksiu juos. Uztruks...