Tema: Re: Tokina 11-16 / 2,8 ant canono 50D
Autorius: DRX
Data: 2009-03-27 12:19:52
jau beveik pusmeti naudoju sita placiakampi. viskas su juo ok. tik tas zumas nieko nelemiantis.
jei butu koks nors alternatyvus fixas tai verta butu imti ta. bet deja variantu nera.
dirba tyliai. tiksliai fokusuot sunku kaip ir su visais placiais kogero.
dar gavau ultra thin filtriuka tai net nevinjetuoja su juo.

smagiu kadru.

--

Su Baru
www.IMPREZA.lt