Tema: Re: Q: Tokina 11-16 / 2,8 ant canono 50D
Autorius: Tomas
Data: 2009-03-27 11:10:57
Man tas 11-16 mm butu reikalingas pagrinde del kadro plocio, kai reikalingas
dofas, nebutinai gi reikalingas platus kadras...:). Ir kaip suprantu, ant
kropo nelabai ka placiau besurasi. Turiu 5D su 24-105, ir tu 24 mm man
pritruksta ne taip jau retai, 17-kos manau pritruktu irgi kartais. Taigi,
siekiant max plocio (na abu fotikus turint omeny) belieka EF 16-35 mm arba
14 mm fiksas uzhdeti ant 5D, bet kai pagalvoju apie kaina, shirdis krauju
pasruva, netaip daznai man jis reikalingas, tas ultraplatus kadras...:(
12-24 Tokina - irgi tik kropams skirtas...? Ar galima det ant FF...?
p.s. Tokinu abreviaturoj nesigaudau, rankose ju niekad nelaikiau, tai durnus
klausimus uzhdavineju, sorry... :)