Tema: Re: Kaip geriau susitvarkyti softa
Autorius: AS
Data: 2012-03-03 12:50:19
"alias" <martin@saulis.trinam.com> wrote in message
news:jisoj1$m4j$1@trimpas.omnitel.net...
> Nuotrauku perkelimas mano atveju (ko gero, ir Terpentino atveju) buna
> automatizuotas, kad nieko nereiketu rankomis kilnoti -- pajungi
> fotoaparata prie USB kabelio, ir Windowsu failu importavimo utele sukelia
> visas nuotraukas i nuo seniau nustatyta kataloga, kuriame nuotraukos
> sudeliojamos i katalogus, kuriu pavadinimuose metai-menuo-diena.

Su langais niekad negali but tikras, kaip jie raw failus supranta ir ar is
viso ka nors perkelia. Ar koks nors ten burtininkas aka wizzard sugalvos dar
ir jpg keldamas sumazint. User friendly tsakant. Del ramumo sirdies tinkami
du variantai: tiesioginis copy-paste arba kelimas su tam skirtu softu.
Spec.softo atveju privalumas, kad galima pervardinti failus, norodant
aparato modeli, dar ka nors, jei yra reikalas ar noras. Galima ir
automatizuotai i exif surasyti kokias nors papildomas aplinkybes ar
raktinius zodzius kaip vieta, proga, autoriu, uzsakova ar dar kazka.