Tema: Re: Kaip geriau susitvarkyti softa
Autorius: alias
Data: 2012-03-03 11:34:25
Nuotraukų perkėlimas mano atveju (ko gero, ir Terpentino atveju) būna automatizuotas, kad nieko nereikėtų rankomis kilnoti -- pajungi fotoaparatą prie USB kabelio, ir Windowsų failų importavimo utelė sukelia visas nuotraukas į nuo seniau nustatytą katalogą, kuriame nuotraukos sudėliojamos į katalogus, kurių pavadinimuose metai-mėnuo-diena.