Tema: Re: Q: Monitoriaus kalbiravimas
Autorius: vytjon
Data: 2012-02-27 18:47:10
On 2/27/2012 12:18 AM, MumZer wrote:
> tai turiu dabar Dell 2412M - LEDinis irgi. susikalibravo. ir niekuo
> nesiskiria vaizdas nuo colormunki.. nebent ir munkis nemoketu kalibruoti..?

   Netikėt kad 2410M gerai susikalibruoja neturiu pagrindo, kaip ir
netikėt tuo, ką pats mačiau :) Gal priklauso dar ir nuo monitoriaus
gamintojo ir modelio (mano atveju buvo kažkuris ViewSonic), programinės
įrangos versijos. Pasiskaičius forumus - tenai irgi nėra vieningos
nuomonės: vieni rašo, kad problemos su LED monitoriais, kiti - kad tai
konkurentų skleidžiamas FUD.