Tema: Re: Q: Monitoriaus kalbiravimas
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2012-02-27 03:08:39
Esu turejes atveji, kai ilgai prasiknisus niekaip nepavyko normaliai
sukalibruoti profesionalaus NEC monitoriaus. Galu gale ieskant problemos
sprendimo paaiskejo, kad savininkas ji nusipirkes paprasciausiai
prijunge per ta pati VGA kabeli, kuri naudojo pries tai buves
monitorius. Pakeiteme kabeli i originalu NEC DVI kabeli ir visos
problemos issisprende...

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt