Tema: Re: Pirmas skaitmeninis DSLR
Autorius: obliarka
Data: 2011-11-14 11:37:57
cia kazkam bus nauda is to, kad ibruks tau savo nuomone? Koks mumi skirtumas
koki tu pirksi, tavo pinigai - elgiesi kaip nori. As irgi visus fotikus
naujus pirkau, taip kad nebusi joks nusikaltelis :D. Tiesiog kai zmones buna
tokie kategoriski, o argumentai, atleiskite, kvaili (cituoju: "Kodel tas, is
kurio as pirkciau naudota nepirko naudoto? Kodel turiu pirkti kazkieno
nuciupineta ir numesta kaip nereikalinga?"), juos norisi tiesiog patraukt
per danti - tik tiek. :mirksiukas