Tema: Re: Pirmas skaitmeninis DSLR
Autorius: Darius
Data: 2011-11-06 21:46:14
As ne kazin koks ekspertas. Bet manau, kad daug ka teisingai galvoji.
Tai yra, pliusas uz Nikon.
D3100, jeigu jau aukstesne klase netelpa i kaina.
Bet objektyva pirk ne 18-55, o 18-105. Nikkor, zinoma. Nes kelionese labai
prireiks ilgesnio zoomo. Pradziai turetu visko sito pakakti. Po to matysi.
Atminties kortele pageidautina greita ir didele. Nes D3100 filmuoja, jeigu
tai naudosi, Mb kaupsis greitai.

Del naudotu pirkimo, tai as bent jau kol kas visai sekmingai naudoju D40x,
apie kuri cia kazkada truputi rasiau, nerimavau vos tik nusipirkes del
gerokai didesnio kadru skaiciaus, negu buvo aptarta su pardaveju. Ir 18-135
Nikkor nusipirkau, kaip man, tai super. Kol kas.

Darius :)