Tema: Re: atkalbekit nuo FZ-28
Autorius: pjezo
Data: 2009-03-18 16:05:35
va butent.
cia tas pat kaip kalbi kad nori nusipirkti ekonomiska kompakt klases auto ir ima rekti pirk mersa...

pas mane FZ 20, beja pirktas jau nuadotas- jau virs 3 metu turiu ir tikrai patenkintas.
zinomai jei laikai save kietu fotografu, jei turi vos ne idealia aki, esi labai reiklus kokybe- tada taip, FZ serija ne tau...
Bet jei esi vidutinis vartotojas, be dideliu pretenziju i aukstas materijas- manau tinkamas pasirinkimas...