Tema: Re: atkalbekit nuo FZ-28
Autorius: pacak
Data: 2009-03-18 14:07:50
cia daug protingu komentuojanciu , patyrusiu....

kiek is Jusu patys fotkinot su siuo fotiku arba jo pirmtaku??

gal kas is parduotuviu personalo gal ir galetu komentuoti nes turi galimybe
daug ka palyginti, jeigu zinoma noro yra ??

pats as turiu FZ-18 kuriuo esu labai patenkintas:
na kiek patenkintas... tiek kiek galima tiketis is mazos kameros su mazu
sensoriumi.

prie didesniu nei ISO islenda spalviniai triuksmai, truksta dinaminio
diapazono sviesiuose tonuose, objektyvas ilgajam gale biski muilina na kaip
ir visi trukumai
zinoma del ju noreciau DSLR bet cia kita kaina , gabaritai ir svoris

visa kita COOL:
1. valdymas labai patogus , meniu intuitivus (lyginu su analogisko lygio
turetais
Canon, Fuji ir Olympus fotikais )
2. korpusas atrodo labai plastikinis, bet tai apgaulinga , pasirodo jis
pakankamai tvirtas
3. fotikas lengvas, gerai optimizuotas valdyti 1 ranka
4. turimu 7 mpx man pakanka
5.platus kampas - jega, supezoomas - jega, suprantu kad yra islygu ypac tele
gale, bet yra ir patogumas (pats nesitikejau ilgo zoomo prireikia)
6. spalvos geros, na bent jau man
7. funkcijos mazai nusileidzia kokiam 400D (visi manual, breketingas, net
blykstes korekcija bei custom funkcijos)
8. gerai veikiantis stabilizatorius
9. na ir zinoma jis filmuoja !!!! :-))   ... sakyciau kaip fotikui
pakankamai gerai
10. kas mane labiausiai nudziugino tai integruota sferiniu ir spalviniu
aberaciju korekcija, cia man tai super  - nereikia majacintis ten su
visokiais RAW ir LightRoom. o darba atlieka pakankamai gerai, sutaupo laiko,
bet veikia tik su JPG. jokiu ten TIFF nera

nezinau kiek galima tai ekstrapoliuoti i FZ-28 , bet nuo FZ-18 tokie
ispudziai.

Jeigu tik butu Panasonic sukises i ten didesni sensoriu pav. 22.3 x 14.9 mm
ir objektyva su stabilia 2.8  (na gerai ...4 ) skyle :-)) mokeciau uz ji ir
3-4 kart brangiau ir nesigaileciau.

pacak