Nežinau, ar čia korektiškai, bet kad nemandagiai ar nepagarbiai - tai
tikrai. Jei būtų rašęs Jonas ar Petras - tada suprasčiau, bet vartotojas
fotohobis.lt atstovauja įmonę, tai iš įmonės tikiuosi, kad ji bendraus
formaliai (ne "jo", o "taip"), į paklausimus atsakys mandagiai ("labai
gaila, bet priimti negalime) ir nesišaipys (nes taip galima suprasti tą
smailą). Tai, kad čia - neformalūs ewsai, esmės nekeičia, nes jei ką nors
pirksiu - tai iš formalios įmonės fotohobis.lt, o ne iš newsų. O ir šiaip,
geras pardavėjas nuo blogo pardavėjo skiriasi tuo, kad jis padaro daugiau,
negu jam priklauso (pagal įstatymus, pareigines instrukcijas, sutarti ar
pan.) Deja, fotohobio bendravimas man nepanašus į gero pardavėjo bendravimą.
Pareiškimai apie taškus gal ir juokingi, bet ketinu pirkti trikojį ir,
būdamas patriotas, ruošiausi paremti lietuvišką verslą (konkrečiai -
fotohobį), mokėdamas daugiau nei pas lenkus. Bet dabar abejoju, nes matau,
kad pagarbos pirkėjui - jokios. Arba tiesiog ne tą žmogų į newsus pasiuntė
:-)
Nenoriu jokio fleimo, čia - grynai mano asmeninė nuomonė, kurios niekam
kitam neprimetu ir nesiūlau elgtis ar galvoti taip, kaip aš :-)
"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message
news:gpnmbi$5os$1@trimpas.omnitel.net...
> man tai juokingi tokie "pareiskimai" apie "taskus", kai imone nepazeide
> jokio istatymo ir netgi elgiasi korektiskai, pateikdama tik pavyzdi
> pamastymui.
>
> "Žodžiu paskubėjau, nusipirkau D60"
>
> kazkodel jei atsiranda noras pasinaudot istatymo leidziamais metodais savo
> klaidas taisyti kitu saskaita, tai laikoma gero tono pozymiu.
>
>
> Niccolo wrote:
>> Tikra teisyb?. Ta?kø fotohobiui toks atsakymas neorideda
>>
>> "Ninja666" <Ninja666@microsoft.com> wrote in message
>> news:gpnk9l$1fq$1@trimpas.omnitel.net...
>>> FotoHOBIS.lt wrote:
>>>> jo. masina nusipirkau, pavazinejau - nepatiko. grazinu :)
>>> Mandagus pardav?jo atsakymas vis? laik? rodo pagarb? klientui :|
>>