Tema: Re: Fotoaparato graþinimas
Autorius: Ninja666
Data: 2009-03-17 11:21:50
mumumčik zergatronas wrote:

> as kalbejau ne konkreciai apie sita atveji, o apie itvirtinta norma, kad
>  yra geras tonas, jei sugebi surasti istatyme skyle ir ja pasinaudodamas
> savo klaidu pasekmes perkelti kitiems.

Na šita tema neverta diskutuoti, kadangi tikrai bus fleimas - čia jau
grynai požiūrio ir gėrio bei blogio prizmės klausimas :)

Anyway jis nemeluoja ir nesako, kad jo netenkina pirkinys - jis sako
tiesiai šviesiai kaip yra - radau pas konkurentus man tinkamesne kaina :)

> zmogus beje jau rado pats. ir gan greitai

Ne, nerado - tokios galimybės nėra :) Nebent jis pirko internetu.

> asmeniskai as nenoreciau maitintis is idiotu. vien del to, kad negrazu
> naudotis zmonemis su negalia.

Na žodis idiotas buvo pavartotas perkeltine prasme ;) Manau, kad
kiekvienas galvą naudojantis pagal paskirtį žmogus turėjo tą suprast :P

> <..> prastos išvaizdos, nekaip apsirengę
>
> tiesa sakant neatmesciau galimybes - kad tai buvo seimyninis/klano
> santykiu aiskinimasis viesoj vietoj.

Teoriškai įmanoma, bet pagal tai, kaip jie atrodė, tai aš nestatyčiau jų
  į vieną gretą. Kita vertus - jeigu jie aiškinosi savo asmeniškumus ir
jis vistiek sugebėjo nusileist ir pakeisti patiekalą, tai jis gauna tik
dar daugiau pagarbos iš manęs :)

> nesuprantu, kuo tai susije su bandymu grazinti preke, kuria pats
> issirinkai, bet paskui "gavai galimybe" nusipirkti pigiau (tiketina be
> pvm ir pan)?

Tai susiję ne su grąžinimu, o su požiūriu į klientą ir keletą pardavėjo
nelabai pagarbių pasisakymų.

> bet paciam klientui irgi turetu buti idomu islaikyti gerus santykiu su
> pardaveju

Kodėl? klientas nėra priklausomas nuo pardavėjo. Klientas gali
pasirinkti krūvą kitų pardavėjų. Klientas gali sutaupyti krūvą
tūkstančių litų ir apsipirkti lenkijoje. Manau, kad dabartinėje padėty
verslas kaip tik turėtų bandyti pritraukti, o ne atstumti, klientus.