Tema: Re: sigma+canon=savotiski santykiai :)
Autorius: FH
Data: 2011-09-05 18:26:35
kad daugiau tokiu kaip tu butu. Nes dabar nusiperka vos ne 1100D ar 550d  ir
nori kad viskas veiktu perfect bet kokiom salygom, bet kokiu objektyvu.
stebuklu nebuna......

"ND"  wrote in message news:j41oqj$4i0$1@trimpas.omnitel.net...

Tikra tiesa.
Savo laiku buvau nuvertines body reiksme, investavau tik i gerus sviesius
stiklus ir naudojau 400D body. Rezultate >50proc o-o-f kadru su mazu DoF,
kas nerealiai nervino.
Pardaviau 400D ir pirkau 5D(mark I) - o my good, fokusavimo tikslumo prasme
zeme ir dangus.
Jei su tamsiais stiklais pleskint, gal ir xxxD serija tiks, bet su
sviesiais - tik nuo xxD.