Tema: Re: sigma+canon=savotiski santykiai :)
Autorius: ND
Data: 2011-09-05 09:05:08
Tikra tiesa.
Savo laiku buvau nuvertines body reiksme, investavau tik i gerus sviesius
stiklus ir naudojau 400D body. Rezultate >50proc o-o-f kadru su mazu DoF,
kas nerealiai nervino.
Pardaviau 400D ir pirkau 5D(mark I) - o my good, fokusavimo tikslumo prasme
zeme ir dangus.
Jei su tamsiais stiklais pleskint, gal ir xxxD serija tiks, bet su
sviesiais - tik nuo xxD.