Tema: Re: Prekiu fotografijos kainos
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-08-03 15:24:20
Viskas ilgainiui susiskalauja. Fotografuojant juvelyriką pvz. susiskalauja labai apčiuopiamas kiekis visokių lipnių juostelių, fonų, įvairių specialių priemonių ir kitokio bieso.
Ir apskritai nelabai suprantu apie ką ginčas. Bandai man įrodyti, kad kaklaraištį ir autorinį žiedą turėčiau fotografuoti su tuo pačiu šampūnu ir už tą pačią kainą?