Tema: Re: Prekiu fotografijos kainos
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-08-03 09:34:54
Tai orientacinę kainą pateikė berods.
Nufotografuoti kokį nors pvz. chromuotu paviršiumi gaminį, prie kurio atspindžių gaudymo, bandant išgauti maksimalius lūkesčius atitinkantį rezultatą, gali praleisti iki valandos, o paskui dar valandą sugaišti prie post procesingo ir fono valymo – ypač jeigu tas gaminys yra sudėtingos formos. Tokiam fotografavimui reikės dar ir papildomos įrangos – šviesdėžės arba dideslio formato softboksų, atšvaitų ir kitokio bieso, priklausomai nuo konkretaus gaminio.
Kitas variantas – nufotografuoti ištiestą kaklaraištį. Užsimetus porą skėtukų ar netgi ir be jų, visiškai tvarkingai galima pyškinti po porą gaminių per minutę. Taigi, per valandą – apie 100 vnt. Postinimo šiuo atveju irgi nebus daug.
Tai kaip įvertinti, nežinant ką reikės fotografuoti?