Tema: Re: iMac kalibravimas
Autorius: Icetom
Data: 2011-07-20 11:03:35
>toliau, kas liečia kalibravimą. mes tai darom su eye-one - stabiliausias
>mano sutiktas įrenginys. neseniai iš belgijos grįžo perkalibruotas
>spectrolinas - irgi labai stabilus.

Jei yra pinigų ir žinai, kad tokia investicija atsipirks, be abejo, spalvų
matavimui labai gerai-puiku yra i1 spektroradiometro paketai (nors bangos
ilgis truputį "nedatraukia" i1 atveju iki etalininio). Bet už tuos 4-8 k Lt
atidirba visus 110 proc. Ką ir patvirtina, kad ir tavo praktiniai įspūdžiai.
http://xritephoto.com/ph_product_overview.aspx?catid=109

O jei esi "standartinis" naudotojas, nematau nieko geresnio, kaip nesenai
pristatytas iDisplay Pro kolorimetras. Jis pakeitė Display Lt/2 seriją.
Mano nuomone.

Norėčiau atkreipti dėmesį, kad šio kolorimetro jutikliai sumontuoti
sandariai, todėl bent teoriškai, jis turėtų būti tinkamas naudoti ilgiau nei
2 metus (kaip, kad yra Display 2 atveju) ir pateikti stabilesnius
pakartotinus matavimus. Jis, kaip supratau, jau turi įsiūtas lenteles LCD
monitorių su baltais ir RGB LED pašvietimu. Beje, kiek supratau, atnaujintas
i1 softas (įeina į DisplayPro komplektaciją), pritaikytas Apple monitorių
kalibravimui.
http://www.xrite.com/product_overview.aspx?id=1454

Pirmi įspūdžiai, jei įdomu:
http://www.chromapure.com/newgear_display3.asp

Kainos: http://www.nativedigital.com/categories/Shop-Xrite/i1-Series/

>kažkur stalčiuje voliojasi šiukšlė "display2",

Na eiliniam naudotojui jo pakakdavo balto balanso sukalibravimui. O dar ir
kai tokia kaina buvo ;).  Tik tiek, kad naudojimo laikotarpis sąlyginai
trumpas.