Tema: Re: iMac kalibravimas
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-07-20 10:23:26
o, Mac'u guru :)
Aš kaip naujokas jaučiuosi prie kompo, nes daug kas nauja, viskas, kas
susiję su nustatymais, tai tikrai dar nesigaudau. Ką jau kalbėti apie tavo
siūlomis stebėjimus. Čia jau reiktų gerokai pasigilinti ir suprasti, kad to
man tikrai reikia.
Man dabar svarbiausia atrasti teisingą šviesumą, atrodo, kad šviečia baltas
blynas nuotraukoje, išdegusi vieta, tikrinu su PS, rodo, kad ten dar ne toks
baltas blynas turėtų būti.
Imac + Cinema? Išsamiau gal gali?
Jūs teikiat kalibravimo paslaugą?