Tema: Re: Technikos draudimas
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-06-28 11:22:24
Taip taip... max 10.000 LT suma fotoįrangai.

http://www.if.lt/web/lt/privatiems/Draudimas/NamuDraudimas/Pages/Ismoka.aspx

Dar vienas momentas - draudimas galioja ne visame Pasaulyje. Prieš
vykstant į tolimuosius rytus bandžiau apdrausti D3s + kt. įrangą - nei
viena draudimo agentūra neturėjo ką pasiūlyti. Europoje - taip, bet jei
egzotika - nebe.

Jei žinios leidžia, dar norėtųsi plačiau apie kelias mintis:
- Kaip su įmonės turtu, kuris patikėtas fiziniam asmeniui (valdomas
patikėjimo teise)? Ar asmuo privalo būti tos įmonės darbuotoju?
- O kaip nuomos atveju? Jeigu įmonė išnuomoja įrangą (pvz. FotoRent) ir
nuomos laikotarpiu būna įvykis išvykoje, tarkim, kelionėje?