Tema: Re: Technikos draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-06-28 10:35:08
Salygos siek tiek kitokios - nedraudziamos prekes. O apie daiktus naudojamus
komercineje veikloje kalba eina tik tada, jeigu jie valdomi patikejimo
teise, jie yra ne patalpoje ir ju draudimas nebuvo atskirai suderintas. T.y.
jei tas foto aparatas yra tavo asmeninis, draudimas jam galioja visada.
Ganetinai logiska - nes sakykime, kad ir koks asmeninis noutbukas, kuris yra
mano darbo priemone - keista butu, jei draudimas jam negaliotu, nes ash ji
naudoju darbe. Tuo tarpu, jei iranga priklauso tavo imonei, draudimas galios
tik tiems ivykiams, kurie ivyks tavo namuose. Irgi ganetiskai logiska - UAB
"XXXX" prarastas noutbukas tavo turto draudimu nedraudziamas, jeigu tu ji
prashikai kazkur Turkijos pliaze. O fotoirangai lubos 10.000 0 tik ne EUR,
bet musu - lietuvisku.

"sansas | pix.lt"  wrote in message news:iubtoe$66r$1@trimpas.omnitel.net...

Pamiršai pagrindinę sąlygą - draudžiamas yra asmeninis turtas
nenaudojamas komercinėje veikloje. Jei po įvykio sugebėsi įrodyti, kad
turima įranga keliolikos tūkst. vertės yra šiaip vabaliukams ir
mergaitėms pliaže fotkinti, o www puslpaiuose paslaugos atliekamos su
bet kokia kita įranga, tai prašom. Paslauga vadinasi IF namai ir
draudžiamoji suma yra iki 10.000 EUR, jei gerai pamenu. Turi verslo
liudijimą? Spėju, kad tai jau negalios ;-)