Tema: Re: Nikon ar Pentax?
Autorius: kiwi
Data: 2011-06-03 19:35:11
On 06/03/2011 07:28 PM, Edvinas wrote:

> O tarp "keistuolių" sakyčiau, kad galima drąsiai įtraukti tuos, kurie
> nori aukšto lygio kompaktiškos sistemos. Parodyk ką ten tokio
> alternatyvau Nikon siūlo Pentakso DA limited objektyvams.

limited yra gerai, bet prabangokai gaunasi. kadangi nieko panasaus
nesiruosiau pirkti, tai kaip ir neaktualu kad kitur nera...

> O aš matau, kad, pvz 12-24 /f pas Nikon 4kLt, pas Pentax 3kLt ;)

Nikkor 10-24mm f/3.5-4.5G AF-S DX 2899 LT

ir 2 mm placiau, ir pigiau ;) kad dx, tai manes negasdina, minimaliai
tamsesnis ilgajam gale - irgi nieko baisaus... tai va tokia ta mano
matematika...