Tema: Re: [REQ] Europietiskos fototechnikos E-parduotuves
Autorius: kaiser
Data: 2011-05-20 19:41:03
Fri, 20 May 2011 19:10:37 +0300, MumZer rašė:

> tai kad ta siuntimo kaina priklauso nuo siunciamo daikto.. ir tikrai yra
> proto ribose (ne taip kaip kokiam e-bay ar dar blogiau bhphoto pvz)
>
> beje ar siuncia i LT ar ne - daugiau priklauso ne nuo pardavejo, o nuo
> prekes tipo.

Na blem, kai už muilinės atsiuntimą šaukią ~50 GBP, tai vargu ar tai
galima pavadinti "proto ribose". Ir tai dar ne didžiausia kaina. Turbūt
nesivargina ir siuntimo kainą pateikia kokios nors vienos super-puper
kurjerių paslaugos, kuri yra baisiai greita ir baisai saugi, bet man
visiškai nereikalinga. Jei atrandi su pigiu siuntimu, tai prekės kaina
būna nekrikščioniška. Tuo tarpu, šiandien susisiekiau su 3 UK Eshopais,
pristymo į LT kaina buvo 14-25 GBP diapazone. Tai galėčiau pavadinti
"proto ribose".

--
kaiser