Tema: Re: [REQ] Europieti
Autorius: kaiser
Data: 2011-05-20 18:34:26
Fri, 20 May 2011 13:50:13 +0300, Edvinas rašė:

> IMHO neverta kruštis su siuntimais iš užsienio perkant tokią nebrangią
> techniką. Kiek tu ten sutaupysi? 50Lt? O kai prireiks garantinio, kiek
> tada "sutaupysi" pinigų ir laiko, kai reikės siuntinėti fotiką kažkur į
> užsienį, užuot jį nunešus remontuoti/grąžinti čia vietoje.

Kažkodėl man rodos, kad kokios Panasonic muilinės garantija europinė.
Pataisykit jei klystu. O kainos kai kurių pozicijų ir iki 200 Lt.
skiriasi.

P.S. tokia keista statistika iš mano asmeninės patirties. Kiek buvo
pirkta nepigių daiktų iš Ebay ir panašių "taškų", berods nei vienas
nepareikalavo garantinio aptarnavimo. Tuo tarpu su garantija pirkti
daiktai pareikalaudavo "dėmesio" pakankamai greitai. Pora iš jų
praktiškai iš karto ;)

--
kaiser