Tema: Re: DSLR rinkimasis - flame on
Autorius: AS
Data: 2011-03-07 15:46:47
"marijonas" <jo@fa.na> wrote in message
news:il2mm8$pug$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu ar panaudojimas nishinis ar ne tai cia jau kaip kam. As matau mazai
> prasmes keiciamuose obejktyvuose ir kompaktiniuose kuneliuose kaip pvz.
> micro4/3. Uzdejus ant tokiu pvz. zoomini objektyva - jie praranda
> vieninteli savo privaluma - kompaktiskuma, todel man objektyvas
> "privirintas" (ar pvz sigma) atrodo geresnis pasirinkimas.

Bet yra tokiu objektyvu kaip 14 2.7, 17 2.8, 20 1.7, 45 2.8, 25 0.95. Na,
gerai, du paskutiniai nera kompaktiski, bet su visais anais gan sekmingai
galima nestis palto kisenej, netgi ir svarko. Bet kokiu atveju, EP1/2 ar
GF1/2 su minetais smulkiagabaritiniais objektyvais neuzima daugiau vietos uz
ana Sigma ar Fuji. O kitoj kisenej ar tasej dar galima ir papildoma
objektyva nesiotis. Nematau trukumu, lyginant su primontuotu objektyvu.