Tema: Re: Fuji F50 fd
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-13 15:41:57
"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:gpdmsa$k5u$1@trimpas.omnitel.net...

> Kalbant apie lyginima su canon, tai pirmiausia ar tu supranti kad ten
> papostintas 100% kropas? Antra - koks ten apsvietimas? Va padaryk
> identiskomis salygomis nuotrauka su canonu, padidink iki 100% ir
> paziurek kokie bus triuksmai.

nieks gi ir nesako, kad su canonu ar kokia kita atitinkamos kainos muiline butu daug daug geriau.
kalba prasdejo, jog kazkas zvengia del pasiulytos 250lt kainos.
as sita f40 pirkau uz 500 su kazkiek. po metu naudojimo, manau normalu butu prasyt 200lt.
nu f50 kazkiek geresnis, tai 250 visai normali kaina. nereikia tik skiesti, kad cia labai jau kazkas
geriau, ir vertas 500 ne maziau.

> Mat itariu visi, net nepaziureje i EXIF'a, mintyse palygins sita
> papostinta nuotrauka su resizintomis ir padarytomis sauleta diena

:) būtent kaip kuku ir padare.
bet ne apie tai kalba, triuksmai, kai tamsu. bet vat tas visko suliejimas i kose, tai jau tragedija.