Tema: Re: Fuji F50 fd
Autorius: Cube
Data: 2009-03-13 15:25:30
Ramus wrote:
> Toje nuotraukoje mazi triuksmai? Normalus?
> Mano nuomone, triuksmai tragiski. Lyginant su kokia muiline alia canon 860.

Kalbant apie lyginima su canon, tai pirmiausia ar tu supranti kad ten
papostintas 100% kropas? Antra - koks ten apsvietimas? Va padaryk
identiskomis salygomis nuotrauka su canonu, padidink iki 100% ir
paziurek kokie bus triuksmai.
Mat itariu visi, net nepaziureje i EXIF'a, mintyse palygins sita
papostinta nuotrauka su resizintomis ir padarytomis sauleta diena
nuotraukomis ir prieis isvada, kad triuksmai tragiski. O is tikruju
triuksmai mazi - tokiomis salygomis pas kita muiline bus dar didesni.