Tema: Re: Nikon D60
Autorius: shilius@work
Data: 2009-03-05 13:45:43
> nu tai Shilius lygtai dar nepasake kiek mazdaug nori, tai ir neaisku ar
> sutaupyciau
> Shiliau, kiek shauki? :)

Nu skelbimas skelbimui nelygu :) manojo featuresais dar ilgai džiauktumeis
:D :D :D O jei rimtai, tai sakau nežinau kiek prašyt galima už šitą daijktą,
kadangi skelbimuos per penkasi minutes radau 350D už 1000 (kai kainavo prieš
metus laiko tiek) ir D40 už 1.2k, tai nuėmus skelbimų kainą ir t.t. už 800
sutikčiau atsisveikint, bet čia irgi vat reik pasisėdėt ir apmastyt, čia
šiandien ryte taip netikėtai užsidegiau parduot, nors mano poreikius tenkina
labiau negu reikia :) Tai toks dvejojantis dar esu :) + kainos nežinau
realios. O su 18-135 kainą tai turbūt dvigubinčiau :)