Tema: Re: Nikon D60
Autorius: nw
Data: 2009-03-05 13:12:27
be abejo apsvarsciau kiek geresnius variantus, bet dabar reikia itilpti i
~2kLt biudzeta
ir D60 grynai megejiskiems tikslams manau pakankama. Dar neaisku kiek
uzsikabinsiu ant fotografijos.
Kolkas poreikis turet kazka geriau nei muiline. Naujumas didesnis
prioritetas uz kai kurias features, nes speju, kad su jomis tik trumpai
pazaisciau.

> kai sakant neaktualu nes gal nezinai. o kitas reikalas skupas moka du
> kartus. ir tas paskui jei reiks imsiu geresni tai kainuoja kisenei, nes

jei reiketu buti skupam, imciau d40 uz 500lt per skelbima :)

> greit nuverteje. vienok d50 pasiemes sutaupytum tikriausiai, daugiau liktu
> stiklam ar busimam d300 :D

nu tai Shilius lygtai dar nepasake kiek mazdaug nori, tai ir neaisku ar
sutaupyciau
Shiliau, kiek shauki? :)