Tema: Ats.: Ats.: Canon EOS 40D komplektas KRIZINE KAINA :)
Autorius: efk0nas
Data: 2009-03-04 23:35:40
Nesuprantu, kur čia randat vietos tokiems svarstymams. Garantiją suteikia 
GAMINTOJAS, ne Sergita ir ne kažkokia kita vietinės reikšmės kontorėlė. Taip 
kad GAMINTOJAS ir įsipareigoja, kad jo autorizuotas servisas tuo laikotarpiu 
atliks remontą, nepriklausomai nuo to, didmenininkas, mažmenininkas ar kas 
ten bankrutuos. Jei žmogus atneša daiktą su tvarkingai užpildytu garantiniu 
talonu ir įsigijimą toje rinkoje įrodančiais dokumentais, servisas neturi 
teisės išsidirbinėt.

"Ninja666" <Ninja666@microsoft.com> parašė naujienų 
news:golqae$hdu$1@trimpas.omnitel.net...
> -FUX- [darbe] wrote:
>> na gali pats nesti i servisa, as taip ir dariau. Pirkau fotolitoj, nesiau 
>> i sergita
>>
>
> O ar nėra tokio varianto, kad jie gali tavę pasiųst toli toli? Ar nėra 
> taip, kad tuo turi rūpintis pardavėjas, o jam bankrutavus tuo rūpinasi 
> atstovas tik geros valios vedinas ?