Tema: Re: Ats.: Canon EOS 40D komplektas KRIZINE KAINA :)
Autorius: -FUX- [darbe]
Data: 2009-03-04 14:10:45
o kodel mane turi pasiusti? turiu garantini talona. I sergita vistiek
nukeliauja taisymui. tai ar uzgais savaite pragulejes pas pardaveja kol
nuves, ar as tiesiai nuvesiu.
Tik va man sergita vel pasieme taisyt, kazka pridirbo, kad blicas blykstelna
pries atsidarant uzuolaidoms. patys nezino ka padare...

--
Mindaugas
TOYOTA Avensis '01 D4D