Tema: Re: Pentaprizmes / pentaveidrodzio valymas
Autorius: padugne
Data: 2011-02-10 23:48:04
On Thu, 10 Feb 2011 23:31:22 +0200, Zyza wrote:

> Su tokiu
> http://www.micro-tools.de/en/Applicators-Tissues/Low-Lint-Cotton-Tipped-
Swab-6-In-Box-1000.html?listtype=search&searchparam=swab
> sekmingai palikau ibrezima vos vos vos vos palietes. Na gal net ne
> ibrezima... bet pries sviesa paziurejus tai labai gerai matosi tas
> brukstelejimas.

Gal tiesiog sutepei? Nelabai isivaizduoju kaip su tokiu subraizyt vos vos
palietus. Ten gi plastikas, bent jau mano pirstai jo nebraizo.

Canonas tuos ekranelius beje pardavineja ir atskirai (zinoma tik
aukstesnes klases kameroms), tai jei paprastiems mirtingiesiems nebutu
imanoma idet tai tikrai nepardavinetu.

--
kthxbai.