Tema: Re: Pentaprizmes / pentaveidrodzio valymas
Autorius: tarum
Data: 2011-02-09 14:51:35
Jeigu pavyktų išimti, tuomet siūlyčiau daryti taip:

Atsikirpti juostelę mikropluošto popierinės servetėlės. Kerpant stengtis
neliesti jos rankomis. Turėtų būti tokio pločio kaip valomas paviršius ir
kokių 8 - 10 cm ilgio. Laikant už krašto uždėti juostelę ant veidrodėlio ir
užlašinti lašą etanolio, metanolio ar panašaus skysčio. Su kokiu nors
neaštriu daiktu švelniai prispausti juostelę prie veidrodėlio ir palengva
tempti ją.  Jeigu skysčio nebus prilašinta per daug, betempiant juostelė vis
sausės ir su savim surinks visus nešvarumus. Dažniausiai pakanka vieno
praėjimo, bet jeigu neužteks, tuomet reikia daryti dar kartą su nauja
juostele. Tikrai niekas nesubraižo, esu taip valęs žymiai jautresnius
daiktus. Gerai tuo, kad nelieka jokių valiklio liekanų, kurios įprastu būdu
valant lieka nudžiuvus.

Yra dar vienas metodas, irgi su mikropluošto servetėle. Paimi servetėlę,
sulankstai ir suspaudi pincetu, kuris užsiblokuoja. Užlašini lašą (ne
daugiau) metanolio ant jos ir brauki į vieną pusę. Metodas skirtas
purvinesniems paviršiams. Bet vėl, reikia stengtis kuo mažiau liesti
rankomis. Metodas geras tuo, kad veidrodėlio šiuo atveju nereikia išimti,
bet yra agresyvesnis už pirmą, tad atsargiai. Savo seną 350d esu taip valęs,
tiek matrica, tiek veidrodėlis po valymo išliko nesubraižyti.